Тәрбие жұмысы » №90 дарынды балаларға арналған мамандандырылған мектеп-гимназиясы
Шымкент қаласы білім басқармасының
№90 ДБАМ
мектеп-гимназиясы
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7252) 41-82-10
Есепші бөлімі:
+7(7252) 41-82-16
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2023

Тәрбие жұмысы

Тәрбие жұмысының   мақсаты:

  •  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145  бұйрығы негізінде 2019-2024 жылдарға арналған «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздерін іске асыруды ұйымдастыру;
  • Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие жүйесі білім берудің барлық деңгейлерінде бірыңғай идеологиялық және құндылықтар тәсілдеріне құрылады. Тәрбие жұмыстары барлық ынталы тараптар: отбасы, білім беру ұйымдары, қоғамның кең ауқымда қатысуымен кешенді түрде жұмыс жүргізу; 
  • Мектеп оқушыларының Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласы аясында;
  • Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау;
  • Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін-өздері танытуларына, әлеуметтенуіне, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау.
  • Адами капиталдың сапасын жақсарту мақсатында жастар патриотизм тәрбиелеуге және мұғалімдердің сана-сезімін жаңғыртуға аса мән береді.


Тәрбие жұмысының  міндеттері:

  1. Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриоттың қалыптасуына; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету.
  2. Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның қазақстандық қоғам өмірінің нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету.
  3. Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету.
  4. Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысын, психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін күшейтуге, бала тәрбиесі үшін олардың жауапкершілігін арттыруға ықпал ету. 
  5. Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі іске асыруына саналы қарым-қатынас қалыптастыру, экологиялық мәдениетін дамыту, сондай-ақ эволюция идеяларын қабылдау қабілетіне және оны күнделікті өмірде басшылыққа алуына ықпал ету.
  6. Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету. 
  7. Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құруға ықпал ету, жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнерде және болмыста эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.
  8. Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
  9. Балалар мен жастардың бойында Қазақстанға сырттан енуші этнодіни экстремизм мен түрлі радикалды ағымдарға қарсы әрекет ете алатын дағдылар қалыптастыру.
  10. Патриотизм кіндік қаның тамған жеріңе, өскен аулыңа, қала мен өңіріңе, яғни туған  жерге деген сүйіспеншіліктен басталады. Туған жерге, оның мәдениетіне, салт-дәстүріне айрықша іңкәрлікпен атсалысу – шынайы патриотизмнің маңызды көріністерінің бірі, ұлт ететін мәдени-генетикалық кодтың негізі.


Ата-аналар алқасы

  • Барлық сыныптарда ата-аналар жиналыстарын өткізіп, белсенді ата-аналар ватсап чаты құрылды.
  • Қыркүйек айында «Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы» тақырыбында ата-аналар жиналысы сынып кабинеттерінде өткізілді.
  • Қараша айында «Отбасы - тәрбие басы, мектеп – тәрбие жаршысы» тақырыбында ата-аналар жиналысы сынып кабинеттерінде өткізілді.
  • Қаңтар айында «Рухани адамгершілік тәрбиенің отбасында алар рөлі» тақырыбында ата-аналар жиналысы сынып кабинеттерінде өткізілді.


Тәртіптік Кеңестің жұмысы

ü Мектепішілік есепке алынған оқушыларды үйірмелер мен спорт секцияларына баулу жұмыстары жүргізілді.

ü Тәрбиесі қиын, отбасы нашар оқушыларға тәлімгерлер бекіту жұмыстары жүргізілді.

  • Тәртіптік кеңес отырысының №7 хаттамасының шешімі негізінде жасөспірімдер арасында құқықбұзушылықтың алдын алу, тәртібі қиын, қиынға бейім оқушылардың арасында қылмысты болдырмау мақсатында 3 оқушы мектепішілік есепке алынды.


Ұлдар кеңесі құрылып, төрағасы болып АӘД пәнінің мұғалімі Н.Сидиков  бекітілген.

Ұлдар кеңесінің орынбасарлары болып 8-11 сыныптар бойынша С.Кадировқа, 1-7 сыныптар бойынша С.Турдалиевке бекітілген.

Қыздар   кеңесі құрылып, қыздар  кеңесінің төрайымы қоғамдық жұмыс негізінде  тарих  пәнінің мұғалімі А.Табылдиеваға  бекітілген.Қыздар кеңесінің орынбасарлары  болып қоғамдық жұмыс негізінде 

8-11 сыныптар бойынша А.Байтемірға,1-7 сыныптар бойынша Г.Кемероваға және хатшы болып педагог-ұйымдастырушы Л.Ирсимбетовабекітілген.

Әкелер кеңесі  құрылып, Әкелер кеңесінің төрағасы  болып Молдадосов Жанат Қайыпұлы бекітілген.

Әкелер кеңесінің орынбасары болып Султанбеков Бакытжан Оспанович және хатшы болып АӘД пәнінің мұғалімі Сидиков Нұрбек бекітілген.

Аналар-әжелер кеңесі құрылып, Аналар-әжелер кеңесінің төрайымы болып Имажанова Алмагуль Усенбеавна бекітілген.

Аналар-әжелер кеңесінің орынбасары болып Сарсенбаева Мадина Шайкбекқызы және хатшы болып педагог-ұйымдастырушы Л.Ирсимбетова, Аналар-әжелер кеңесінің мүшелері болып Акимбаева Айнура Ерденовна, 

Раймкулова Дурия Ушкемпировна, Есқараева Гүлбаян бекітілген.

Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив