Психология - №90 дарынды балаларға арналған мамандандырылған мектеп-гимназиясы https://90.shymkent-mektebi.kz/ ru Психология - №90 дарынды балаларға арналған мамандандырылған мектеп-гимназиясы DataLife Engine Психологиялық ұызмет көрсету бұйрығы https://90.shymkent.edu.kz/main/808-psihologijaly-yzmet-krsetu-bjryy.html https://90.shymkent.edu.kz/main/808-psihologijaly-yzmet-krsetu-bjryy.html  ]]> ]]> admin Fri, 01 Sep 2023 16:09:25 +0600 Педагог-психолог мамандарының циклограммасы https://90.shymkent.edu.kz/main/807-pedagog-psiholog-mamandaryny-ciklogrammasy.html https://90.shymkent.edu.kz/main/807-pedagog-psiholog-mamandaryny-ciklogrammasy.html

]]>


]]>
admin Fri, 01 Sep 2023 16:05:48 +0600
Педагогика-психологиялық қызметтің перспективті жұмыс жоспары https://90.shymkent.edu.kz/main/806-pedagogika-psihologijaly-yzmett-perspektivt-zhmys-zhospary.html https://90.shymkent.edu.kz/main/806-pedagogika-psihologijaly-yzmett-perspektivt-zhmys-zhospary.html
]]>











]]>
admin Fri, 01 Sep 2023 16:02:24 +0600
Психологиялық жұмыстар https://90.shymkent.edu.kz/main/805-psihologijaly-zhmystar.html https://90.shymkent.edu.kz/main/805-psihologijaly-zhmystar.html

Психологиялық қызметтің басты мақсаты – даму мен оқу-тәрбиелеу процесін психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіне қатысушылардың денсаулығын қорғау мақсатында, оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру және жүргізу.


Психологиялық қызметтің жұмысы:

  1. бастауыш білім беру деңгейінде – әрбір білім алушының бейімделуі және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру кезінде танымдық және оқу уәждемесін, дербестігін және өзін-өзі реттеуді дамытуда қолдау көрсету;
  2. негізгі орта білім беру деңгейінде - оқытудың жаңа жағдайларына бейімделу, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің танымдық және оқу іс-әрекетін дамыту, жеке және құндылық-мағыналық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тану міндеттерін шешуде қолдау көрсету, танымдық процестерге тұрақтылықты қалыптастыру;
  3. жалпы орта білім беру деңгейінде – білім алушы мен тәрбиеленушіге өзін-өзі анықтауға және жеке сәйкестілікке, бейінді бағдарлануға көмек көрсету, мақсат қою және дербес шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға, орнықты дүниетанымды қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады.
  4. Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің құрамына орта білім беру ұйымы басшысының (директордың) орынбасары, педагог– психолог (штаттық кестеге сәйкес), әлеуметтік педагог кіреді.  Жылдық жұмыс жоспары жасақталып, әр типке байланысты жүргізіледі.
  5. Психологиялық қызметтің құрамы орта білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен реттеледі және бекітіледі.

Психологиялық қызметтің жұмыс істеу тәртібі:

  1. бақылау, әңгімелесу, диагностика жүргізу, сондай-ақ білім алушылар мен тәрбиеленушілерден, ата-аналардан немесе өзге де заңды өкілдер мен педагогтерден (бұдан әрі - білім беру процесіне қатысушылар) келіп түскен ауызша немесе жазбаша өтініштер (сұрау салулар) талдау арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілерді оқытудағы, дамыту мен тәрбиелеудегі қиындықтарды анықтау;
  2. білім алушылар мен тәрбиеленушілерге жеке немесе топтық әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету;


Педагог-психолог өз қызметін диагностикалық, консультациялық, дамытушылық (түзету), психологиялық-педагогикалық ағарту және ұйымдастыру-әдістемелік бағыттар бойынша жүзеге асырады:

  • орта білім беру ұйымдарының педагогтері білім алушылар мен тәрбиеленушілердің эмоционалды-еріктік, мінез-құлық тәуекелдері мен оқуы мен дамуында қиындықтар, сондай-ақ кәсіби тұрғыда шаршау кезінде өзіндік проблемалар анықталған кезде психологиялық қызмет маманына жазбаша немесе ауызша жүгінеді;
  • педагогтің өтінішін психолог  мамандары тіркеп және қарайды;
  • психологиялық қызметтің мамандары жағдайды зерделейді, орта білім беру ұйымының басшысын хабардар етеді және ол психологиялық қызметтің негізгі жауапты маманын айқындайды;
  • психологиялық қызметтің маманы әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің нысандары мен әдістерін айқындайды.

Психодиагностикалық жұмыстар – ол әрбір жас кезеңдеріндегі оқушылардың өзіндік психикалық үрдістерінің даму ерекшеліктерін түрлі зерттеу әдістері мен зерттеу әдістемелерін қолдана отыра анықтайды.

Психокоррекциялық (түзету) жұмыстары - оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуына белсенді түрде психологиялық әдіс-тәсілдер арқылы ықпал етілуде. Білім беру мен тәрбие жұмыстарын қатар жүргізе отырып, оқушылардың қабілеті мен бейімділігі анықталуда.



]]>

Боранбаева Жадыра Құттыбекқызы – педагог – психолог. 

Джунусбекова Ақмарал Сатбаевна - педагог – психолог.

Психологиялық қызметтің басты мақсаты – даму мен оқу-тәрбиелеу процесін психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіне қатысушылардың денсаулығын қорғау мақсатында, оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру және жүргізу.


Психологиялық қызметтің жұмысы:

  1. бастауыш білім беру деңгейінде – әрбір білім алушының бейімделуі және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру кезінде танымдық және оқу уәждемесін, дербестігін және өзін-өзі реттеуді дамытуда қолдау көрсету;
  2. негізгі орта білім беру деңгейінде - оқытудың жаңа жағдайларына бейімделу, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің танымдық және оқу іс-әрекетін дамыту, жеке және құндылық-мағыналық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тану міндеттерін шешуде қолдау көрсету, танымдық процестерге тұрақтылықты қалыптастыру;
  3. жалпы орта білім беру деңгейінде – білім алушы мен тәрбиеленушіге өзін-өзі анықтауға және жеке сәйкестілікке, бейінді бағдарлануға көмек көрсету, мақсат қою және дербес шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға, орнықты дүниетанымды қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады.
  4. Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің құрамына орта білім беру ұйымы басшысының (директордың) орынбасары, педагог– психолог (штаттық кестеге сәйкес), әлеуметтік педагог кіреді.  Жылдық жұмыс жоспары жасақталып, әр типке байланысты жүргізіледі.
  5. Психологиялық қызметтің құрамы орта білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен реттеледі және бекітіледі.

Психологиялық қызметтің жұмыс істеу тәртібі:

  1. бақылау, әңгімелесу, диагностика жүргізу, сондай-ақ білім алушылар мен тәрбиеленушілерден, ата-аналардан немесе өзге де заңды өкілдер мен педагогтерден (бұдан әрі - білім беру процесіне қатысушылар) келіп түскен ауызша немесе жазбаша өтініштер (сұрау салулар) талдау арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілерді оқытудағы, дамыту мен тәрбиелеудегі қиындықтарды анықтау;
  2. білім алушылар мен тәрбиеленушілерге жеке немесе топтық әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету;


Педагог-психолог өз қызметін диагностикалық, консультациялық, дамытушылық (түзету), психологиялық-педагогикалық ағарту және ұйымдастыру-әдістемелік бағыттар бойынша жүзеге асырады:

  • орта білім беру ұйымдарының педагогтері білім алушылар мен тәрбиеленушілердің эмоционалды-еріктік, мінез-құлық тәуекелдері мен оқуы мен дамуында қиындықтар, сондай-ақ кәсіби тұрғыда шаршау кезінде өзіндік проблемалар анықталған кезде психологиялық қызмет маманына жазбаша немесе ауызша жүгінеді;
  • педагогтің өтінішін психолог  мамандары тіркеп және қарайды;
  • психологиялық қызметтің мамандары жағдайды зерделейді, орта білім беру ұйымының басшысын хабардар етеді және ол психологиялық қызметтің негізгі жауапты маманын айқындайды;
  • психологиялық қызметтің маманы әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің нысандары мен әдістерін айқындайды.

Психодиагностикалық жұмыстар – ол әрбір жас кезеңдеріндегі оқушылардың өзіндік психикалық үрдістерінің даму ерекшеліктерін түрлі зерттеу әдістері мен зерттеу әдістемелерін қолдана отыра анықтайды.

Психокоррекциялық (түзету) жұмыстары - оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуына белсенді түрде психологиялық әдіс-тәсілдер арқылы ықпал етілуде. Білім беру мен тәрбие жұмыстарын қатар жүргізе отырып, оқушылардың қабілеті мен бейімділігі анықталуда.


]]>
admin Fri, 01 Sep 2023 15:54:47 +0600
"Жақсы көңіл-күй жан азығы" тренинг сабақ. https://90.shymkent.edu.kz/trbie-zhmystary/psihologija/71-zhasy-kl-kj-zhan-azyy-trening-saba.html https://90.shymkent.edu.kz/trbie-zhmystary/psihologija/71-zhasy-kl-kj-zhan-azyy-trening-saba.html ]]> ]]> admin Thu, 24 Oct 2019 11:07:26 +0600 Жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу . https://90.shymkent.edu.kz/trbie-zhmystary/psihologija/70-ybzushylyty-aldyn-alu-masatynda-zhrgzlgen-tsndrme-zhmystary.html https://90.shymkent.edu.kz/trbie-zhmystary/psihologija/70-ybzushylyty-aldyn-alu-masatynda-zhrgzlgen-tsndrme-zhmystary.html ]]> ]]> admin Thu, 24 Oct 2019 10:55:58 +0600 Сұраныс бойынша түзету-дамыту жұмыстары. https://90.shymkent.edu.kz/trbie-zhmystary/psihologija/69-sranys-bojynsha-tzetu-damytu-zhmystary.html https://90.shymkent.edu.kz/trbie-zhmystary/psihologija/69-sranys-bojynsha-tzetu-damytu-zhmystary.html ]]> ]]> admin Thu, 24 Oct 2019 10:52:03 +0600 8 - 11 сынып оқушыларынан "Аутодеструктивті іс - әрекеттің алдын алу" мақсатында "Зунг" сауалнамасы алынды. Оқушылардан сауалнама алу барысында көңіл - күйін, психологиялық ахуалын бақылау жұмыстары қоса атқарылды. https://90.shymkent.edu.kz/trbie-zhmystary/psihologija/68-8-11-synyp-oushylarynan-autodestruktivt-s-rekett-aldyn-alu-masatynda-zung-saualnamasy-alyndy-oushylardan-saualnama-alu-barysynda-kl-kjn-psihologijaly-ahualyn-baylau-zhmystary-osa-ataryldy.html https://90.shymkent.edu.kz/trbie-zhmystary/psihologija/68-8-11-synyp-oushylarynan-autodestruktivt-s-rekett-aldyn-alu-masatynda-zung-saualnamasy-alyndy-oushylardan-saualnama-alu-barysynda-kl-kjn-psihologijaly-ahualyn-baylau-zhmystary-osa-ataryldy.html ]]> ]]> admin Thu, 24 Oct 2019 10:47:46 +0600 Педагог психолог мамандарының жылдық жоспары. https://90.shymkent.edu.kz/trbie-zhmystary/psihologija/67-pedagog-psiholog-mamandaryny-zhyldy-zhospary.html https://90.shymkent.edu.kz/trbie-zhmystary/psihologija/67-pedagog-psiholog-mamandaryny-zhyldy-zhospary.html ]]>     Психологиялық қызметтiң мақсаты:
Орта бiлiм беру ұйымдарында бiлiм алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтiк-психологиялық жағдай жасау және бiлiм беру үдерiсiне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету. 

    Психологиялық қызметтiң мiндеттерi: 
бiлiм алушылардың тұлғалық және зияткерлiк дамуына ықпал ету, өзiн-өзi тәрбиелеу және өзiн-өзi дамыту қабiлетiн қалыптастыру; 
бiлiм алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуiне психологиялық жәрдем көрсету;
- тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негiзiнде әрбiр бiлiм алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
- психологиялық диагностиканы жүргiзу және бiлiм алушылардың шығармашылық әлеуетiн дамыту;
- психологиялық қиыншылықтар мен бiлiм алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру; 
психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдiстерiн таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
- бiлiм беру үдерiсi субъектiлерiнiң психологиялық-педагогикалық құзыреттiлiгiн көтеру.
       
     Лауазымдық міндеттері:
  • оқушылардың психикалық және әлеуметтік бағытының жағдайын сақтап, кәсіби қызметін іске асырады;
  • түрлі арнаулы және профильді психологиялық диагностика өткізеді;
  • педагогикалық ұжым мен ата-аналардың жеке проблемаларының ориентациясының мақсатына сай өңделген материалдары бойынша психо-педагогикалық шешімдер құрады;
  • дамыту және коррекциялық бағдар жасауға қатысады, шәкірттердің жасына қарай жеке жұмыс жүргізеді;
  • дарынды балалардың шығармашылық дамуына қолдау жасайды;
  • баланың психо-физиологиялық дамуын зерттеп, психо-физиологикалық коррекция жүргізеді;
  • оқушының әлеуметтік жағдайын анықтау іс-шараларын жүргізіп, жеке даму қайшылықтарын анықтап түрлі психологиялық жәрдем жұмыстарын жүргізеді.(психокоррекциялық, реабилитациялық, консультативтік )
  • Ата-аналар мен мұғалімдердің әлеуметтік-психологиялық деңгейін көтеруге кеңес береді;
  • қосымша керекті іс-қағаздарды жүргізеді;
  • педагогтардың, ата-аналардың, әлеуметтік-психологиялық құзырын жоғарылату үшін, психологияны практикада қолдану сұрақтары бойынша педагогтарға кеңес береді.
  • суицидтік жағдайлар бойынша жұмыс жүргізеді;
  • оқушылардың даму деңгейіне қарай кәсіпке баулу үшін бағыт-бағдар беріп отырады;
  • ОЖСБ жұмыстарына дайындық ұйымдастырады;
  • ҰБТ  жұмыстарына психологиялық тұрғыдан  дайындық жұмыстарын жүргізеді;
  • қызметкерлермен түрлі психо-аналитикалық сараптамалар жүргізеді;
  • Мінезінде ауытқуы бар балалармен жеке жұмыс атқарады;
  • үйде оқытудағы, инклюзивті оқытудағы оқушылармен зерттеу жұмыстарын жүргізіеді;
  • өзара қызмет алмасу бойынша жоғарыда көрсетілген міндеттер ІІ ауысымдағы педагог-психологқа жүктеледі
      Білуге міндетті:
ҚР Конституциясын, ҚР «Білім туралы», «Бала құқығы туралы» Заңдарын даму мүмкіншілігі шектеулі балалармен жұмыс және басқа да білім мәселесі жөніндегі нормативтік құқықтық актілерді, педагогика жас ерекшелік психология негіздерін оқыту әдістемесін, мектеп гигиенасын, физиология, әлеуметтану негіздерін, қазіргі заманғы ғылым мен техника жетістіктерін,  әдістемелік-бағдарламалық құжаттарды, еңбек заңнамаларын, еңбек қорғаудың нормасы мен ережесін, техникалық қауіпсіздік пен өртке қарсы қорғанысты.
Жұмыс уақыты:    09.00 – ден 17.00 – ге дейін.
БағытыТамызҚыркүйекҚазан
Диагностика1. Педагогикалық-психологиялық қызмет құжаттарын дайындау және психологтың жылдық жоспарын жасау, іс құжаттарды реттеу
2. Мектеп бойынша мүмкіндігі шектеулі оқушылардың жеке құжаттарымен танысу, жинактау;
Психологиялық сүйемелдеу мақсатында:
1. Социометрия әдістемесі
/2-9 сыныптар/
2.Мектепке дайындығын анықтау бойынша «Керн-Йерасек» тесті /1 сыныптар;/
Психологиялық сүйемелдеу мақсатында:
1.«Жасөспірімдердің денсаулығы мен өмірлік дағдыларын қалыптастыру және суицид алдын алу»  бағдарламаға қатысатын оқушылардан сауалнама алу (Филлипс, Айзенк психикалық күйді анықтау, Зунг депрессия шкаласы) /8-11 сыныптар/
2.«Кәсіптік бағдар» бойынша сауалнама алу
Профилак-
тика
Сынып жетекшілермен жыл бойы жүргізілетін жұмыстарды талқылау, түсіндірме жұмыстарын жүргізу;Өзекті тақырыптар бойынша психологиялық  ағарту жұмыстары.1.«Кәсіп дегеніміз не?», «Менің мүмкіндігім немесе кәсіп мені қалай таңдайды?» тақырыптарында дөңгелек үстел, пікірталас жүргізу;
2.«Біз зорлық–зомбылыққа қарсымыз» тақырыбында  8-9 сынып оқушыларымен психологиялық тренинг өткізу;
Кеңес беру1.Жас мамандарға бейімделуге байланысты кеңес беру;
2.Сұраныс бойынша жеке және топтық кеңес беру;
3.Бірінші сынып оқушыларының  ата-аналарына және сынып жетекшілеріне мектеп өміріне психологиялық бейімделу деңгейін анықтау қорытындысы бойынша кеңес беру;
4. Сауалнама нәтижесі бойынша сұхбат жүргізу, 
Түзету-дамыту1.Бірінші сынып оқушыларымен түзету-дамыту сабақтарын өткізу;  
«Жүрек», «Мейірімділік», «Тыныштық», «Біз біргеміз», «Таныстық»      тақырыптарында тренингтер өткізу; 
2.8-9сынып оқушыларымен түзету-дамыту сабақтарын өткізу;
3.10-11 сынып оқушыларымен түзету-дамыту сабақтарын өткізу;
4.Қабілеті жоғары оқушылармен «Сенімділік» тренингін өткізу;
5.«Мектепішілік есепте тұратын» балаларымен коррекциялық жұмыс;
БағытыҚарашаЖелтоқсанҚаңтар
ДиагностикаПсихологиялық сүйемелдеу мақсатында:
1.Психогеометриялық фигуралар әдістемесі
/1-11 сынып/;
2.Отбасылық құндылықтарды нығайту мақсатында  1-11 сынып оқушыларының ата-аналарына қажетті іс-шаралар ұйымдастыру;
3.Өзін-өзі бағалау деңгейін зерттеу /2-10 сынып/;
4.Дарынды балаларды анықтау үшін эксперименттік бағалау әдістемесі
Психологиялық сүйемелдеу мақсатында:
1.Танымдық процесті анықтау 
/1-2 сыныптар/;
2.«Жасөспірімдер ортасындағы девианттық мінез-құлық пен құқық бұзушылықтардың алдын алу»бойынша іс-шаралар ұйымдастыру;
3. «Жасөспірімдер арасында АҚТҚ, ЖҚТБ алдын алу»бағыты   бойынша іс-шаралар ұйымдастыру;
Психологиялық сүйемелдеу мақсатында:
1.«Жасөспірімдер ортасына деструктивті діни ағымдар енгізудің алдын алу шаралары» бойынша 1-11 сынып оқушыларының ата-аналарымен түсіндірме жұмыстар жүргізу
2.«Ерте жүктіліктің алдын алу» бағыты бойынша іс-шаралар ұйымдастыру
Профилактика1.Жас мамандарға «Ұжымдағы жағымды моральдық-психологиялық климат – нәтижелі қарым-қатынас негізі» тақырыбында тренинг өткізу 1.1-2 сынып ата-аналарымен «Менің отбасым - менің байлығым» тренинг
2. «Өз балаңды жаман ортадан қалай қорғауға болады?» тақырыбында психологиялық тренинг өткізу(8-11 сыныптар);
1.«Педагогтың эмоционалды тұрақтылығы» тақырыбында тренинг /жас мұғалімдер/
2. «Ананың ізін қыз басар, атаның ізін ұл басар», «Қызым қызғалдағым – ұлым ізгі арманым»  тақырыптарында 8-11 сынып оқушыларының ата-аналарына баяндама жасау.
Кеңес беру1.Сынып жетекшілерге зерттеу нәтижелері бойынша кеңес беру;
2.Тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша, сұраныс арқылы жеке және топтық кеңес беру;
3. Оқушыларға кәсіп таңдау мәселесі бойынша кеңестер беру;  
Түзету-дамыту
  1. Сұраныс бойынша түзету-дамыту жұмыстары;
  2. 2 сынып оқушыларымен түзету-дамыту сабақтарын өткізу;
  3. Денсаулығына байланысты мүмкіндігі шектеулі оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары;
  4. Оқушыларға, ата-аналарға және мектеп педагогтарына түрлі тақырыптарда түсіндірме жұмыстарын жүргізу  /дөңгелек үстел, пікір-сайыстар, рефлексия;
  5. «Мектепішілік есепте тұратын» балаларымен коррекциялық жұмыс;
БағытыНаурызСәуірМамыр 
ДиагностикаПсихологиялық сүйемелдеу мақсатында:
1.8-11  сынып оқушыларынан «Тәуекел топты» анықтау үшін кешенді сауалнаманы өткізу:  
Зунг депрессия шкаласы, Айзенк психикалық күйді анықтау;
Психологиялық сүйемелдеу мақсатында:
1.Жоғарғы сынып оқушыларының мамандық таңдау жөніндегі ойларын анықтау /9-11 сынып;/
Психологиялық сүйемелдеу мақсатында:
1.Мектеп бітіруші түлектердің емтихан кезіндегі келеңсіздіктердің алдын алуға байланысты іс-шаралар ұйымдастыру;
ПрофилактикаОқушының сабаққа психологиялық тұрғыда күнделікті сабаққа қатысуын қадағалауАта-ана мен ұжым арасындағы жағымсыз көзқарастың алдын алуға байланысты ағартушылық жұмыс жүргізу;1.Мектеп бітіруші түлектердің емтихан кезіндегі келеңсіздіктердің алдын алуға байланысты лекция өткізу;
2.11 сынып оқушыларының ҰБТ психологиялық дайындығы бойынша қорытындылау;
Кеңес беру1.Мектеп бітіруші түлектердің ата-аналарына кеңес;
2. Сұраныс бойынша жеке және топтық кеңес беру;
3.11 сынып оқушыларының ҰБТ психологиялық дайындығы бойынша  пән мұғалімдеріне кеңес беру;
Түзету-дамыту жұмыстары1.«Мектепішілік есепте тұратын» балаларымен коррекциялық жұмыс;
2.Мектеп бітіруші түлектерді     түзету-дамыту бағдарламасымен жұмыс жүргізу «Ашу-ызамен не істеу керек?» тренинг  9-11 сынып;
3.Жеке және сұраныс бойынша жұмыс;
4.11 сынып оқушыларымен стрессті жеңуге байланысты бағдарлама негізінде тренингтер өткізу;
5.Психологиялық қызмет орталығының жылдық есебін дайындау, ұсыныстар беру;
6.Келесі оқу жылын жоспарлауға әзірлік;
Педагог-психолог                                             Ж.К.Боранбаева                                                       ]]>
admin Thu, 24 Oct 2019 10:36:46 +0600